گروه مهندسی سیف لند

تعمیرات ماشین های اداری

گروه مهندسی سیف لند

تعمیرات ماشین های اداری

۵ مطلب در مرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

تعمیر انواع پرفراژ چک و تهیه مواد مصرفی (غلطک رول و جوهر )

  27633-BigPic

تعمیر پرفراژ الکترونیکی چک MAX EC 310C
تعمیر پرفراژ الکترونیکی چک MAX EC 90
تعمیر پرفراژ الکترونیکی چک MAX EC 30A
تعمیر پرفراژ PROTECH EC140 CHECK PRINTER
تعمیر پرفراژ BMDC EC.140
تعمیر پرفراژ اپسون EPSON
تعمیر پرفراژ اپسون EPSON شخصی سازی چک BP63S
تعمیر پرفراژ آرکتیک هیتینگ ARCTIC HEATING
تعمیر پرفراژ آرکتیک هیتینگ ARCTIC HEATING CHEQUE PERSONALISER BP63S
تعمیر پرفراژ مهر MEHR
تعمیر پرفراژ مهر MEHR MX-14
تعمیر پرفراژ نیپو NIPPO
تعمیر پرفراژ نیپو NIPPO EX-800
تعمیر پرفراژ نیپو NIPPO FX 50
تعمیر پرفراژ نیکیتا NIKITA
تعمیر پرفراژ نیکیتا NIKITA CW 1405 الکترونیکی

تهران – میدان هفت تیر – خیابان خردمند شمالی – کوچه دی – پلاک ۲– طبقه ۲ – واحد ۱۷

تلفن : 88814812    —   88814807    فکس : 86072093

همراه : 09124092143 (اقای فلاحی )

safeland.ir@gmail.com

info@safe-land.ir

http://safe-land.ir

جهت مشاوره و ارتباط با ما کلیک کنید


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ مرداد ۹۴ ، ۰۰:۴۹
محمد فلاحی

 تعمیر و سرویس و تهیه لوازم مصرفی انواع پرینتر چاپ عکس 

513adf11-228a-4847-b409-ed026883cdb5    

 

نمونه ای از چاپگر عکس

CP810 را می‌توان مثل جعبه‌ی سفید رنگ کوچکی دانست که گوشه هایی گرد دارد.  البته نسخه‌ی سفید آن نیز ساخته شده است. ابعاد این پرینتر تنها ۱۷۸x127x60.5 میلی‌متر است و فقط ۸۱۰ گرم وزن دارد، بنابراین به راحتی می‌تواند حتی در یک کیف هم جای گیرد همچنین مجهز به یک نمایشگر ۲٫۵ اینچی نیز می‌باشد. نصب و راه اندازی خیلی ساده‌ای دارد. کافیست که آن را به برق متصل کنید، کارتریج و کاغذ را وارد نمایید، نرم افزار را روی رایانه نصب کنید و پرینتر را با کابل USB به رایانه متصل نمایید. حتی شما می‌توانید با استفاده از شیار کارت حافظه‌ی SD، عمل پرینت را مستقیما از روی این کارت حافظه انجام دهید و نیازی به رایانه نداشته باشید. علاوه بر شیار کارت حافظه‌ی SD، پورت PictBdrige نیز برای انجام عمل مشابه وجود دارد. حتی می‌توانید از طریق کول دیسک و اتصال آن به پورت USB پرینتر هم عمل چاپ عکس را انجام دهید. این پرینتر حتی با باتری نیز می‌تواند کار کند، ولی باتری و آداپتور آن را به قیمت حدود ۸۰ دلار باید به صورت جداگانه خریداری کنید. آداپتور Bluetooth نیز به صورت جداگانه وجود دارد.

 

 

L6350355214991

عملکرد دستگاه

در تست های سرعتی که انجام دادیم، به طور متوسط این پرینتر برای چاپ هر عکس۶X4  به ۵۶ ثانیه زمان احتیاج دارد که تقریبا شبیه به سرعت CP780 است. اما در کل زمان هایی از ۵۳ ثانیه تا ۱ دقیقه و ۴ ثانیه را ثبت کردیم. در کل پرینتر سریعی است هرچند که کاملا کندتر از پرینتر Epson PictureMate Charm’s با متوسط سرعت ۴۱ ثانیه می‌باشد. 
از نظر کیفیت باید گفت که همان قدر باید از آن انتظار داشته باشید که از یک پرینتر واقعا خوب انتظار می‌رود. رنگ‌ها خیلی دقیق هستند و رزولوشن هم خیلی خوب است. کمی گستره‌ی دینامیکی کم است به طوری که در مناطق سایه و روشن مقداری از جزئیات از بین می‌رود. ولی آن قدر کم هست که در یک نگاه اصلا متوجه این موضوع نشوید. فوق العاده پرتابل است و حتی قیمت مناسب و خوبی هم دارد.

تهران – میدان هفت تیر – خیابان خردمند شمالی – کوچه دی – پلاک ۲– طبقه ۲ – واحد ۱۷

تلفن : 88814812    —   88814807    فکس : 86072093

همراه : 09124092143 (اقای فلاحی )

safeland.ir@gmail.com

info@safe-land.ir

http://safe-land.ir

جهت مشاوره و ارتباط با ما کلیک کنید


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ مرداد ۹۴ ، ۰۰:۲۸
محمد فلاحی

تعمیر اسکنر

   product94045112501019374047 32967-BigPic 

اسکنرها به چند دسته شامل اسکنرهای دستی ، اسکنرهای اداری ، اسکنرهای شیفت فد ، اسکنرهای تخت تقسیم بندی می شوند. این مرکز تمامی امور مربوط به تعمیر انواع اسکنر اچ پی را با مناسب ترین قیمت و کاملا تضمینی انجام می دهد.

تعمیر بورد اسکنر اچ پی

عیب یابی لامپ اسکنر اچ پی

تعویض لامپ اسکنر اچ پی

عیب یابی موتور اسکنر اچ پی

عیب یابی تثبیت کننده های اسکنر اچ پی

عیب یابی قسمت تغذیه اسکنر اچ پی

عیب یابی پورت های اینترفیس اسکنر اچ پی

عیب یابی مدارهای کنترل کننده اسکنر اچ پی

 

 

اسکنرها انواع مختلفی دارند. متنوع ترین و معمول ترین نوع اسکنر، Flatbed  نام دارد که همان اسکنری است که اغلب دیده اید و همه جا از آن استفاده می کنند.

اسکنرهای رومیزی Desktop در مصارف خانگی بکار میرود. اسکنرهای Sheet-fed نیز بسیار شبیه به اسکنرهای رومیزی عمل می کنند با این تفاوت که هنگام اسکن کردن، به جای هد اسکن کننده، سند حرکت می کند. این اسکنرها از نظر ظاهری شبیه به یک پرینتر کوچک هستند.

دسته سوم اسکنرهای Handheld نام دارند. این اسکنرها، برخلاف ۲ نوع قبلی، دستی هستند و خود کابر باید هد اسکن کننده را روی سند حرکت دهد، به همین دلیل هم از کیفیت چندانی برخوردار نیستند و بالاخره دسته آخر که به اسکنرهای Drum معروفند، بسیار دقیق هستند و در صنعت چاپ مورد استفاده قرار می گیرند.

آشنایی با طرزکار ابتدایی اسکنرها :

ابتدا سند به وسیله یک لامپ گزنون یا یک لامپ CCFL روشن می شود. در اسکنرهای قدیمی تر از لامپ های فلورسنت معمولی استفاده می شد که از شفافیت تصویر کم می کرد. پس از این مرحله، تصویر سند به وسیله یک آیینه ی زاویه دار به یک آیینه دیگر منعکس می شود. بعضی از اسکنرها ۲ آیینه و برخی دیگر ۳ آیینه دارند.

هر یک از این آیینه ها، تقعر کمی دارند که باعث می شود تصویر منعکس شده در یک سطح کوچک تر متمرکز شود و در نتیجه وضوح تصویر بیشتر شود. آخرین آیینه، تصویر را به یک نفر منعکس می کند. لنز تصویر را از طریق یکسری فیلتر که کارشان جدا کردن ۳ رنگ قرمز، آبی و سبز به کار رفته در تصویر است روی CCD متمرکز می کند.

CCD، مهمترین قسمت یک اسکنر و رایج ترین فن آوری برای دریافت تصویر در اسکنرهاست. اصولا هر اسکنری، باید بتواند به نحوی تصویر را به سیگنال الکتریکی تبدیل کند. CCD، این کار را انجام می دهد. CCD یک آرایه از دیودهای نوری است که فوتون ها «نور» را به الکترون ها «بارالکتریکی» تبدیل می کند. این دیودها که Photo site نامیده می شوند، به نور حساس هستند.

هرچه نوری که به یک دیود می تابد، روشن تر باشد، بار الکتریکی که در آن مکان جمع می شود نیز بیشتر خواهد بود. به این ترتیب، رنگهای مختلف تصویر، بسته به شدت روشنایی که دارند، از طریق دیودهای CCD به ولتاژ الکتریکی تبدیل می شوند.

کل مکانیزم بیان شده شامل آیینه ها، لنز، فیلتر و CCD، هد اسکن کننده تصویر را می سازند. این هد که به آرامی روی سند حرکت می کند، به وسیله یک تسمه به یک موتور پله ای متصل است که هد را به جلو می برد، هد اسکن کننده از یک طرف نیز به یک میله متصل است که از ایجاد انحراف یا لغزش در مسیر هد، هنگام خواندن سند جلوگیری می کند.

تنظیمات دقیق اجزای مختلف هد، به مدل اسکنر بستگی دارد، اما اصول آن در تمام اسکنرها مشابه است، البته به جز این فن آوری، فن آوری های دیگری نیز برای ساخت اسکنر وجود دارد، اما فن آوری غالب، همان است که بیان شد.

اسکنرها از نظر شفافیت و وضوح تصویر با هم تفاوت دارند، این مسئله به تعداد سنسورها در هر سطر آرایه CCD، دقت موتور پله ای، کیفیت لنز و نیز میزان روشنایی منبع نور بستگی دارد، بدیهی است که یک لامپ گزنون با روشنایی زیاد به همراه یک لنز با کیفیت بالا، نسبت به یک لامپ فلورسنت معمولی با یک لنز معمولی و ساده تصویری با کیفیت بسیار بالاتر ایجاد خواهد کرد.

اما اسکن کردن تصویر، مرحله اول کار است. مرحله بعدی، انتقال تصویر اسکن شده به رایانه است. برای اتصال اسکنر به رایانه و انتقال تصویر راههای متفاوتی وجود دارد. ساده ترین راه اتصال از طریق پورت موازی است که البته کندترین روش ممکن هم هست.

روش دوم، استفاده از رابط Small SCSI computer system interface است که یک رابط موازی با سرعت بالاست.

اسکنرهای «SCSI» از طریق یک کارت SCSI به رایانه متصل می شوند.

راه سوم، استفاده از پورت USB است. اسکنرهای USB، سرعت خوبی دارند و کار کردن با آنها نیز ساده است.

روش آخر نیز استفاده از Firewire است. البته این روش هزینه بیشتری هم دارد و برای تصویر با کیفیت بسیار بالا استفاده می شود.

تهران – میدان هفت تیر – خیابان خردمند شمالی – کوچه دی – پلاک ۲– طبقه ۲ – واحد ۱۷

تلفن : 88814812    —   88814807    فکس : 86072093

همراه : 09124092143 (اقای فلاحی )

safeland.ir@gmail.com

info@safe-land.ir

http://safe-land.ir

 

جهت مشاوره و ارتباط با ما کلیک کنید


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ مرداد ۹۴ ، ۰۰:۲۵
محمد فلاحی
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ مرداد ۹۴ ، ۰۰:۲۴
محمد فلاحی

 03a265ead45a327b032de903a431a1e2 610-311-0486_1600x1600 738itbazar.com-cpx260-b-300x249

لامپ ویدئو پروژکتور

با توجه به مصرفی بودن لامپ ویدئو پروژکتورها و پایان عمر این قطعه پس از مدت زمانی مشخص (که البته به نحوه استفاده صحیح از دستگاه نیز بستگی دارد) ، نیاز به تعویض لامپ دیتا پروژکتور از مسائلیست که کاربران اغلب با آن مواجه می شوند.

گروه مهندسی سیف لند ضمن ارائه خدمات پس از فروش مربوط به ویدئو پروژکتورهای پاناسونیک، ان ای سی، سونی، اپتما، اپسون و ویویتک، آماده عرضه لامپ انواع ویدئو پروژکتورهای دیگر نیز می باشد. لامپ ویدئو پروژکتورهای هیتاچی، ایسر، بنکیو، سانیو، شارپ، میتسوبیشی، پروکسیما، پاناسونیک، اپسون و … به همراه امکان سرویس و تامین قطعات و تعمیر تخصصی همه برندهای مذکور از جمله خدمات قابل ارائه توسط گروه مهندسی است. آندسته از مشتریان گرامی که از پایان یافتن طول عمر لامپ دستگاه خود اطمینان حاصل نموده اند، می توانند با اعلام مارک و مدل دستگاه خود به واحد فنی شرکت آداک، از موجودی و قیمت لامپ ویدئو پروژکتور مورد نظر خود اطلاع حاصل نمایند. ضمنا سرویس و تعمیر همه برندهای دیتا پروژکتور از جمله خدمات قابل ما می باشد

لازم به ذکر است لامپ یک دیتا پروژکتور جزء اصلیترین و در عین حال گرانترین قطعات این دستگاه است ولی در خصوص همه ویدئو پروژکتورها تعویض لامپ توصیه نمی گردد. گاهی پس از پایان عمر لامپ دیتا پروژکتور های پرتابل و ارزان قیمت، با توجه به قیمت نسبتا بالای لامپ، بهتر است دیتا پروژکتور جدیدی خریداری گردد. با توجه به اینکه بیشتر نقصهای فنی مربوط به لامپ ویدئو پروژکتورهاست توصیه می شود در هنگام کاهش نور و یا مواجه شدن با آلارم تعویض لامپ، سریعا دستگاه را به واحد فنی ارسال نمایید. چرا که گاهی ترکیدگی لامپ در داخل ویدئو پروژکتور موجب آسیب رسیدن به بخشهای دیگر دستگاه نیز می گردد. رعایت اصول استفاده صحیح از ویدئو پروژکتور می تواند در افزایش طول عمر دستگاه بسیار موثر باشد.
نکات مهم تعویض لامپ ویدئو پروژکتور
پایان عمر لامپ پروژکتور از متداولترین عیوبی ست که برای این دستگاهها اتفاق می افتد ولی دقت نمایید که همیشه عدم پخش تصویر به معنای پایان کار لامپ نیست و ممکن است کارشناس فنی مربوطه نقص دیگری با برآورد هزینه کمتر برای دیتا پروژکتور تشخیص دهد.
ویدئو پروژکتور علاوه بر استفاده صحیح توسط کاربران به سرویس و نگهداری به موقع – سالی یک الی دو بار بسته به میزان و محیط استفاده از آن – نیاز دارد. بنابراین توصیه می شود به آن همچون سایر لوازم الکترونیکی رایجتان نگاه نکرده و سرویس ویدئو پروژکتور خریداری شده از مراکز معتبر را به کارشناسان فنی آن ارجاع دهید.
از تعویض لامپ توسط افراد غیر کارشناس و تعمیرکاران غیر مجاز جدا خودداری نمایید. تعویض لامپ ویدئو پروژکتور بدون سرویس کامل ویدئو پروژکتور اعم از خارج کردن قطعات شکسته لامپ، تمیز نمودن ال سی دی ها، فیلترها، قسمت اپتیک و تنظیم مجدد نرم افزاری پروژکتور، باعث کم اثری و بهره کم لامپ شده و در مواردی میتواند منجر به آسیب دستگاه گردد.
از خرید لامپهای ارزان قیمت Knock off خودداری نمایید. شاید این لامپها در ابتدای امر مقرون به صرفه به نظر برسند ولی می توانند باعث نوسانات برق شده و منجر به آسیب دیدن سایر قطعات و مولفه های داخلی ویدئو پروژکتور شوند.
از تعویض مغزی لامپ ویدئو پروژکتور به جای کل لامپ اجتناب کنید. معمولا قیمتهای خیلی ارزان که در خصوص لامپ پروژکتور اعلام می شوند مربوط به مغزی لامپ هستند نه لامپ کامل. اینکار موجب عمر لامپ بسیار پایین شده و احتمال آسیب به دستگاه را بسیار بالا می برد و به هیچ عنوان توصیه نمی شود.
بعد از تعویض لامپ – به شرط سرویس کامل ویدئو پروژکتور – کاربران کیفیت تصویر و نوری معادل ۷۰ درصد تصویر اولیه دیتا پروژکتور خود دریافت می کنند. علت این امر استهلاک سایر قطعات ویدئو پروژکتور است.
سعی کنید با دقت نظر در ساعت کارکرد لامپ، یا چراغ آلارم لامپ و یا هنگامیکه نور لامپ ویدئو پروژکتور ضعیف می شود، قبل از ترکیدن لامپ داخل دستگاه، آنرا جهت تعویض به تعمیرگاه ارسال نمایید. چرا که جیوه لامپ ترکیده شده می تواند به مدارات و سایر بخشهای دستگاه آسیب وارد کند و منجر به بالا رفتن هزینه تعمیر ویدئو پروژکتور شود.

 

فروش لامپ پروژکتور سونی  SONY

فروش لامپ پروژکتور سانیو  SANYO

فروش لامپ پروژکتور ان ای سی  NEC

فروش لامپ پروژکتور توشیبا  TOSHIBA

فروش لامپ پروژکتور اینفوکوس  INFOCUS

فروش لامپ پروژکتور اپسون  EPSON

فروش لامپ پروژکتور اچ پی  HP

فروش لامپ پروژکتور دل  DELL

فروش لامپ پروژکتور هیتاچی  HITACHI

فروش لامپ پروژکتور ایسر  ACER

فروش لامپ پروژکتور پاناسونیک  PANASONIC

فروش لامپ پروژکتور شارپ  SHARP

فروش لامپ پروژکتور بنکیو   BENQ

فروش لامپ پروژکتور تری ام ۳M

و غیره ….

تهران – میدان هفت تیر – خیابان خردمند شمالی – کوچه دی – پلاک ۲– طبقه ۲ – واحد ۱۷

تلفن : 88814812    —   88814807    فکس : 86072093

همراه : 09124092143 (اقای فلاحی )

safeland.ir@gmail.com

info@safe-land.ir

http://safe-land.ir

جهت مشاوره و ارتباط با ما کلیک کنید


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ مرداد ۹۴ ، ۰۰:۱۶
محمد فلاحی